Zaman

                           


                         Zaman akmıyor sanki burda..... Çok ağır işliyor. İçim aceleci belki de...
Önceden yetmeyen zaman şimdi akmıyormuş gibi gelmesi de garipleştiriyor insanı.. Sanki içim ölüyormuş gibi.... Ne yapsan neyle uğraşsan çakılı kalmış beton gibi saliseler bile geçmiyor. Kaplumbağalar bile daha hızlı uıl alıyor burda akan zaman diliminde... Ne kadar garip şeyler düşünür oldum. Yürek yangınına denizden medet umar,balıklarla sohbet etme kıvamındayım.. 
Bunun adının yalnızlık olduğunu biliyorum. Kitabların arkadaşlığı bir yere kadar geliyor. Karşında şöyle kanlı canlı birini istiyorsun. Şimdilik karşımda balıklar var bende onlardan medet umuyorum. Derdime ortak olsunlar diye. Sağolsun şahane dinleyiciler fakat hemen unuttukları için sürekli baştan alıyorum.Bu da yaraya tuz basmak gibi bişey içini şişiriyor.

Oturmaktan sıkıldım bisiklete binmekten sıkıldım(hava çok sıcak olmuyor zor bünye alışık değil).
Oku yaz sigara çay 4'lüsü sıkıntı vermeye başladı saat 10:30 dan beri.... Aynı yerdeyim.... Neyi oturup bekliyorsam? Bilmiyorum ki... Çay servisi yapan çocuk sıkıldı benden balıklarda yüz vermiyor... İyice istenmeyen varlık haline dönüştüm... 
Bilmiyorum balıkları görebilir misİniz ama bence onlar da sıkılmış benim gibi... 


Yorumlar

Popüler Yayınlar