Selam,


Hani insan bazen çok şey yapmak ister de.Sonra üzerine koca bir ağırlık çöker ve yerinden kıpırdayamazsın.Sanki üzerine kocaman bir boğa oturmuştur ve sen ondan kurtulamazsın.Şu an üzerimde oturan bir boğa mı yoksa dünyanın yükü mü bunu çözemedim.Kendimi fena hissediyorum.Sanki hep birşeylerim eksikmiş gibi geliyor.Kendimi bazen çok güçlü her haltı yapabilecek kadar kuvvetli hissediyorum.Öyle bir zaman geliyor ki onca şeyi yapan düşünen sen değilmişsin gibi güçsüz,korkak hissediyorsun.İşte ben böyleyim şimdi.Güçsüz ve korkak.Sebebini bilmiyorum,çözmeye çalıştıkça hiç içinden çıkamıyorum.
Kafam çok karışık.


Elim ayağım sanki birbirine dolaşıyor.Biliyorum nasıl yapacağımı güzel olacağını peki bu heyecan niye?Bu karmaşayı neden yaşıyorum?Sanırım bunu sebebi bulsam herşeyi yoluna koycam ama bulamıyorum işte.Çıkmaz bir sokakta duvarın önünde kalmış bir kedi gibiyim,önümde kocaman bir köpek beni bekliyor ben ne kaçabiliyorum ne savaşabiliyorum.Öyle mal gibi kalmışım.Tıslıyorum ama boş gibi.


Aman ne bilim işte böyle bir şeyler.Galiba daha zamana ihtiyacım var.Pişmem gerek.Hani kırk fırın ekmek yemen lazım derler ya..Onun gibi bir şey bu..Sıkıyor ama geçici eminim..Öyle olmalı...olmalı...


Olmalııı mııı olmamalı mııı..????


Neyse...............



Yorumlar

Popüler Yayınlar