BİR GÜÇLÜ SES DAHA GİTTİ..

Evet ...


Bir koca ses daha vakitsizce toprakla buluştu.Biz insanları sanırım bağımlı olduğumuz şeyler öldürüyor.Boşuna demiyor kimse fazlası zarar.Evet..Her şeyin fazlası bize zarar veriyor,yeme içmenin sevmenin üzülmenin yani kısaca her şeyin..
Bağımlı olduğumuz her şeye esasında kötü alışkanlık diyebiliriz.Sigaraya,uyuşturucu maddelere,sevgiliye,eşe dosta ve hatta anne baba ya.. Evet anne baba ya bile bağımlı duruma gelmek bize zarar veriyor.
Çok küçük bir örnekle anneler istedikleri gibi olalım diye sevgilerini kullanıp bize duygu sömürüsü yaparak istediklerini elde ediyorlar.Biz onlara olan bağımlılıklarımız yüzünden her dediklerini yapıyoruz.(fakat her zaman haklı çıkmıyorlar istekleri ve kararları hayatımızın değişimine neden oluyor.)
                          WHİTNEY HOUSTON  90'lar dan beri severek dinlediğim onun gibi söyleyebilmek için kendimi paraladığım bir kadındı.Öldü....Ölmesi bir sorun değil herkes bir gün ölecek.Ama bir insanın bence ölmesi değil nasıl öldüğü önemli.Neden öldüğü..Her ölüme ne yazık ki ''Allah istedi yanına aldı'' diyemiyorum.Şimdi bu kadın o kadar güzel şeyler yaşamış,alkışı duymuş para desen var çevre var var allah var..Ama işte böyle her bir haltın var olması hiç bir şey ifade etmiyor.Demek bu çokluğun içinde hala eksik olan bir şeyler var ki bu kadın uyuşturucu madde tüketti.Tabii o aşık olduğu eroinman kocasının da bu tüketimde büyük katkı payı bulunmakta da neyse..''Kimse kimseye istemediği bir şeyi yaptıramaz.'' sözü her daim geçerlidir.Zorla olduğu durumları saymıyoruz o başka bir boyuta geçiyor.Bu kadın bunu kullandı sesini kaybetti onurunu zedeledi kendini küçülttü ama bir tek şeyi kaybetmedi o da sevenlerinin sevgisini...İşte esasında onun da anlamadığı şey bence buydu.Şimdi neden öldüğü belli değil.İnanın kalp krizi diyecekler.Michael  Jackson da öldü gitti.Ne olduğu doğru düzgün belli değil.Bu da öyle olacak.


Nasıl öldüğün önemli bence..Bir otel odasında veya evin de kendi odanda trafik kazasında gemi kazasında nerede ölürsen öl.Nasıl öldüğün önemli.


                           Sanırım ben bu tarz gidişlerden biraz rahatsız oluyorum.Ben düzgün ölmek istiyorum.Kazara filan değil zamanım gelsin adam gibi gitmek istiyorum.Mümkünse acı çekmeden bilincimi yavaş yavaş kaybederek.Yani ölümün bile nasıl olduğunun tadını çıkarmak istiyorum.Korkacağımı biliyorum içime yusufçuk kaçar farkındayım ama ne bilim öyle istiyorum.
Bu fikrim herkese çok garip gelebilir ama bana çok mantıklı geliyor.


Herkese iyi ölümler diliyorum.Çünkü bence herkes nasıl ölmek istediğini düşünmeli.Nasıl yarın sabah ne giyeceğini düşünüyorsa....


SEVGİLERR











































Yorumlar

Popüler Yayınlar