Selam,
İçimde yaşadığım kafamdan geçirdiğim farklı duyguları nasıl ifade edebilirim diye düşündüğüm zaman yazmanın en iyi yol olduğunu birçok kişi gibi sonradan keşfettim.Ama sanırım en iyi yol bu kendince ve kimsesizce..
Fedakarlık,sadakat,huzur,beklenti ne demek yada nasıl oluyor.Yaptıklarınızın başkası tarafından fark edilmesini beklemek bir suç mu?Ya da ayıp mı?
FEDAKARLIK kelime anlamını herkes biliyor ama yapılışı konusunda ayrım başlıyor.Fedakarlık yapan kişiye çevre tarafından takılan sıfatlar yüzünden (salak,aptal v.b) değişim sürecine girip anlamadığı mutluluğu kaybedenler var.
Bir kişi sevip onun isteklerine cevap verip zor gününde yanında olup senin cebinde de yokken bulup buluşturup ihtiyacını giderme ve bu süreci devam ettirme,daha iyi şeylere sahip olabilecekken kendini bir tarafa atıp onun istediklerini yapma FEDAKARLIK MI? yoksa APTALLIK MI?....
Ben bunu cevabını bilmiyorum.
SADAKAT Bence yalnızca sevgiliye ,kocaya sadık kalınmaz.Sadakat her şeye olmalı işine,arkadaşına,sevdiğine belki balığına...Zaten sen sevdiklerine sadakatli olursan sevgilin ve kocana otomatik sadık oluyorsun.Ama bu bir köpeğin sahibine gösterdiği sadakat gibi değil onun eli ayağı sahibine bağlı ağzı var dili yok.İnsani hislerle mantıkla sadakatten bahsetmekteyim.(sadık kal omuzundaki madalyaları gör.:)....)
HUZUR  Parası,evi barkı,işi,sağlığı,çoluğu çocuğu,arabası olan mı huzurludur.?
Bunlardan biri eksik olunca mı insan huzurunu kaybediyor.?Mutlu olabilmek için huzuru mu yakalamak lazım.?Valla herhalde benim huzur konusunda bir hayli eksiğim bulunmak ta .Ruhum bu yüzden daralmakta..(araba yok,çocuk yok,ev kira,para gelen gidiyor..)
BEKLENTİ Bu beklenti için sayfalarca yazabilirim ama yok az ve öz ele almak lazım.Beklentilerini tavanda tutup hayal kırıklığına uğramaktansa tabanda tutup sürprizle karşılamak işime geliyor.Zaten bunun için çevremde kiler tarafından az önce saydığım sıfatlarla nitelendirilmekteyim.APTAL...


                   Anlayamadığım ben seviyorum ben veriyorum ben karşılığında bir şey beklemiyorum sevilmekten ve saygı görmekten başka.bu da milleti geriyor.
Konudan dağılıyorum ama kendimin bam teline bastım ben.Eşim tarafından kullanıldığımı,oyalandığımı,kandırıldığımı söyleyen çevrem içimi nasıl bilmiyor.Anlatıyorum ama anlaşılmıyorum.


Neyse yine boş veriyorum.bu boş vermeleri başka bir döküntüde yazarım.




GÖNLÜNÜZDEN GEÇTİĞİ GİBİ YAŞAYIN.




döküntü:içim mm





















Yorumlar

Popüler Yayınlar