SELAM,
ben böyle kendi kafama göre bir şeyler yazıp içimi dökebilmek için burayı alet etme çabasına girmiş biri olarak merhaba demek istedim.


Şimdi televizyon da Yalan Dünya adlı diziyi yalnız başıma seyredip öksürüğüm ile savaşarak yazı yazıyorum.beter hastayım ilaçlarla grip illetinden kurtulmaya çalışıyorum.zaten evde öyle mal mal otururken akla gelirmiş böyle yazı yazmalar.:))) İnsanın başına zaten ne gelirse evde ve tek başına kaldığında geliyor.
Eşim Gökşen sinema tv öğrencilerinin çektiği bir kısa film için plastik makyaj yapmaya gitti.Bende işte oturdum dizi seyredip karalama yapıyorum.buna paylaşım diyelim.
Off diziye daldım.bana kal geldi.Bu gece beyaz show da Megan Fox varmış.Program dan önce bu cahil kızın ettiği gaflar ortalığı bayağı karıştırdı.''Ben İstanbul'u kasaba sanıyordum,bayağı büyükmüş''.bu ne demek yaaa.yahu insan yeni geldiği bir ülkeyi hiç mi araştırmaz,hiç mi sormaz.bu akşam bizim ağzından salyaları akan adamlarımızda onun dibine düşer.Yalakalıklar diz boyu olur.Şimdi ona ülkemizi tanıtmaya çalışırlar şiş kebap var lokum var.neyse yaa biraz bakıp ordan doğruuuu okan'a geçiş yaparım.en iyi programı OKAN BAYÜLGEN yapmakta...
şimdilik byee.



Yorumlar

Popüler Yayınlar